wtorek, 21 sierpnia 2018

Jeśli możesz o czymś marzyć, możesz to zrobić

Małą niespodzianką dla Pioruna był obraz, który przygotowałam dla Niego jako prezent urodzinowy.
Zdjęcie zrobiła moja siostra kilka miesięcy wcześniej a ja od razu zakochałam się w nim.
Tak piękna dziecięca radość nie mogła przejść jakoś tak bokiem, więc uprosiłam, żeby mi je przesłała i "udzieliła praw autorskich"...

Najpierw dostałam zaproszenie na imprezę urodzinową
zobaczcie na jakim tle leży zaproszenie :)
A to prezent dla młodego kibica, który marzy o zostaniu zawodowym piłkarzem:
 
JEŚLI MOŻESZ O CZYMŚ MARZYĆ, MOŻESZ TO ZROBIĆ
 

Nieszczęśliwie się złożyło, że moja siostra, która obecnie jest w ósmym miesiącu zagrożonej ciąży, spędziła jego urodziny w szpitalu. Aby nie była bardzo stratna na bieżąco jej podsyłałam fotki i filmiki z urodzin. Na widok tego obrazu powiedziała: "Słodkie" :) Dobrze, że 9-latek kojarzy się jeszcze ze słowem słodki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masz pytanie? Zadaj je poniżej, spróbuję pomóc

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Popularne posty