wtorek, 23 kwietnia 2013

Wiosenna torebka blue patchwork

Jak tylko zobaczyłam zdjęcie podobnej torebki w niemieckiej Burdzie, wiedziałam że muszę ją mieć. Nie dysponując narzędziami i materiałami jakie tam zastosowano przerobiłam ja na własna modłę i oto efekt. Jest delikatna, materiałowa, z 4 kieszonkami: 2 po bokach, 2 w środku, w tym jedna na suwak. Podszewka bawełniana, uchwyty do noszenia na ramieniu obszyte wzmocnioną bawełną. Dobór materiałów: całkowicie losowy, natomiast z przodu i z tyłu ma ten sam wzór, podobnie jak boczki. Oczywiście zamykana na suwak. Jakoś w dzisiejszych czasach trudno mi sobie wyobrazić używanie torebki bez zamknięcia (może dlatego, że kiedyś mnie okradziono...)
Wersja jeszcze robocza, przed haftowaniem

Gotowa torebka



oto efekt końcowy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masz pytanie? Zadaj je poniżej, spróbuję pomóc

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Popularne posty