poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Na dobry początek...

Witam odwiedzających ten blog. W świecie wirtualnym nazywam się Roxelana. Nick wziął się od pewnego gatunku małpy, przez naukowców uznany za jeden z brzydszych. Mają niebieskie buźki i rude/pomarańczowe futro. Sama nie odnalazłam się w świecie realnym, jakbym była jedną z roxelan, więc tutaj czuję sie trochę bezpieczniejsza. 

Rokselana złocista
 
W zamian pokochałam świat robótek ręcznych (choć częściowo też maszynowych :) ... i myślę, że z wzajemnością.
Moją wielką pasją jest paczwork/quilting i tego znajdziecie na blogu najwięcej. Do tego od niedawna odkryłam fascynujący świat projektowania i haftowania maszynowego. Co za tym idzie zaczęłam dzięki temu realizować moje projekty- marzenia. Największą frajdę daje mi przygotowanie obrazku w programie do haftowania (czasami trwa to kilka dni) a potem przeniesienie tego na materiał.
Co będzie dalej, życie pokaże, ale póki co, stopniowo w wolnym czasie będę dodawała zdjęcia moich projektów.

Na początek fragment haftu z najnowszej torebki, którą właśnie szyję.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masz pytanie? Zadaj je poniżej, spróbuję pomóc

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Popularne posty