sobota, 27 kwietnia 2013

Szczawiki Dorotki

Teraz przyszedł czas na "botaniczny" element mojego życia. Kocham roślinki, w mieszkaniu mam ich zdecydowanie za dużo w stosunku do metrażu, ale nic tego nie zmieni.
Moja zmarła przyjaciółka Dorota przez wiele lat hodowała mało znane szczawiki, choć ich pełna nazwa to szczawik pospolity :) Nigdzie nie mogłam zdobyć szczepek ani nasion, zresztą nie miałam pojęcia jak się rozmnaża ta roślinka. I jakimś cudem 4 lata temu wypatrzyłam je u rolnika, który pokątnie sprzedawał warzywa. Od tamtej pory są moim corocznym skarbem.
Tak skromnie zaczynamy co roku

Tak powolutku budzą się do życia (ten był pierwszy)

Do kolegi dołączyli jego kumple

A po 2 tygodniach mamy już niezłą drużynę
Czekam teraz tylko na Zimną Zośkę ... i na balkon do doniczek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Masz pytanie? Zadaj je poniżej, spróbuję pomóc

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Popularne posty